Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2014 11:58 - Събота, дъжд, блог и ..... много вдъхновение :)
Автор: benitta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6465 Коментари: 23 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

И пак съм дошла – обич да си взема,

сгушена в прегръдка – виртуално-земна.

Пак съм притихнала, пак във безвремие -

тук в къщурката ни, най-гостоприемна!

 

И с трепет скачам – стаичка напред, стаичка назад.

Толкова е топло, толкова е светло -

някак свидно ми е и приветно!

 

Всичко споделено свивам – във един сърдечен джоб.

Мисли, вдъхновения – попивам – тук са винаги в обхват.

Вдишвам позитивното (аз съм негов роб)

и жунглирам си с усмивки – смело и с похват!


image

  Какво да се прави?! Уж за малко, уж за едно бързо кафе, уж нямаше време.... 
  Уж, уж, ама животът не е само задачи! Има едни оазиси, които аз наричам душевни еликсири - те са навсякъде по пътя ни и ако не поспрем, ако не отпием глътка "живот", тялото ни ще се съсухри и вкамени от студ!!! Тук е моят виртуален оазис и не за първи път усещам, че глътката се е превърнала в чашка, чашката - в две, а накрая - около мен хаосът е развил космически размери, манджата - загоряла, децата - гладни, къщата - във вихър :) Но..... и аз съм човек - изтъркано правило, но пък универсално! Затова се позачетох, даже се вдъхнових поетично и няма как да го разберете, ако не го споделя!
  Това лежерно стихче се роди тази сутрин между шума от дъждовни капки, между две чаши кафе и провокирано от уютното гостоприемство на всички вас! Хубавите мисли трябва да бъдат изказани, това за мен е закон. Ето една порция хубави мисли, след която най-безцеремонно ще си очаквам коментарите! :)))
  Прегръдки за всички и благодаря, че ви има!





Гласувай:
28



1. valben - Ах, този дъжд!
06.12.2014 12:26
Този носител на вдъхновение! Ама хубаво прави, да знаеш! Няма да му се разсърдим, а ще се усмихваме, нали? С онези, от твоите искрени усмивки!
цитирай
2. benitta - Хей, Вал :))
06.12.2014 13:05
На линия сме цяла сутрин! За теб не знам, но аз така се скатавам днес от задачите, че неизвиненото в дневника ми е вързано вече. Винаги се чувствам добре при вас, честна дума. Обичам "блогови" дни :)
Поздрави пак!
цитирай
3. emi1ts - С вдъхновение
06.12.2014 14:33
на един дъх...си го написала!:)Много светло и топло ми стана и на мен!Позитивното и усмивките са твой любим похват Бени!:)) Благодаря!
Въпреки дъждовното време запази вдъхновението и хубавото настроение!
цитирай
4. gosho568 - Чудесен постинг!
06.12.2014 16:44
Винаги се зареждам с голяма доза положително настроение, като чета постингите ти... Поздрави и хубав ден! :)))
цитирай
5. paciencia - Усещам усмивките ти, Бени:)
06.12.2014 17:08
Заразни са и вече ми липсваха. Вярно е, че вън може и да вали, но тук в блоговата къщичка е топличко, уютно, слънчево, та затова и аз ще подскачам с теб от стаичка в стаичка, където ни очакват усмихнатите стопани-блогери. Много настроение има при теб, Бени! Хм, знаех си аз, че ще сътвориш някой еликсир ( при мен дойде мирис на загорели манджи:) и сякаш те виждам потънала в сладки мечтания с чашка кафе.
„И пак съм дошла – обич да си взема, сгушена в прегръдка – виртуално-земна.“ - толкова ми хареса този израз! Да, това е усещането. Прегръдка с обич и от мен, мила Бени!
цитирай
6. donchevav - Мила Бени, толкова светлина, то...
06.12.2014 17:09
Мила Бени, толкова светлина, толкова топлина и обич едва ли някой друг може да събере в такъв кратък текст като този, който си ни споделила и сега "най-безцеремонно си чакаш коментарите":)))
Това за чашката-две и пристрастяването - то си го знаем всички: и моите гости ядоха миналия ден тиква на фурна "ала крем карамел" - така се беше причернила, та чак карамелизирала /е, притесних се малко, но им казах, че в БГ тъй най-ги обичаме тиквите - и те повярваха и взе, че им хареса, но аз 3-ти ден разкисвам тава:))))/
Стихчето ти е хубаво - много ми харесаха тия подскоци от стаичка в стаичка - направо си те представих! Обожавам дъжда - той ми носи толкова блогово време! Но се притесних за тебе - децата гладни, мъжът сърдит:))))) Макар че с твоята усмивка, оная, която всички познаваме, широката, позитивната, добрата - сигурно си ги омилостивила на часа. Бъди ни жива и здрава, мила Бени - и нека "блоговото време" продължи! Прегръдка!
цитирай
7. benitta - emi1ts - Здравей! :)
06.12.2014 20:48
Наистина на един дъх, но вдъхновено от вас :)
И аз ти благодаря, Еми! Настроението трябва леко да загрява още отсега, защото празниците са вече на лице. Единствена мярка е нужна за стомасите - да не ги тъпчем с всевъзможна храна покрай трапезите..... , както днес май направихме с Никулден :))
Поздрави и за теб! ;)
цитирай
8. benitta - gosho568 - Здравей :)
06.12.2014 20:51
Аааа, само с една голяма доза ли?? Поне две си вземи :)))
Благодаря ти! Денят наистина беше хубав, да идва следващият :)
Поздрави и за теб!
цитирай
9. paciencia - <3<3<3
06.12.2014 20:53
Мила Бени, специални поздрави и прегръдка от нашата приятелка Flymore!
Поговорихме си по телефона и тя ме помоли да ти предам колко много и липсваш ти, както и останалите приятели от блога. Има проблеми с техниката (лаптопът я е предал) и тъгува, че не може да се включва, да коментира, да пише, но си представя слънчевото настроение, което струи при теб. E, думичките ми изневеряват и ми е трудно да предам посланието и към тебе, но това със сигурност е красноречиво <3<3<3
цитирай
10. benitta - paciencia - Здравей! :)
06.12.2014 21:03
Васе, да ти кажа относно загорялото - рибката знаеш ли с каква хубава коричка стана - мммм, хрупкаво-препеченка :))). Малко трудно ще изчистя тавата, но кой виден Водолей признава падения?? От трънче цвете правим, нали?!
Радвам се, че съм те заразила, но той вирусът с усмивките все не стихва. Ти пък ме зарази със себе си - подвластна съм на цветното ни приятелство! А като дочитам коментара ти, как си ме представяш с чашката кафе, сега я обърни на каничка винце, дай едно "наздраве" и .... ех, че прекрасен живот :)))
Благодаря ти, че си наоколо, прегръщам те!
цитирай
11. benitta - donchevav - Здравей, Вени!
06.12.2014 21:17
Ах, ти, хитруша такава, така сме ги обичали ние в БГ-то :))))) Мммм, бих опитала тиквен крем-карамел, хич не звучи зле.
Стихчето ми не е лошо - става за трети клас, но аз пък да не съм поетеса де, нали?! :) Честно казано, така отвътре ми се прииска да ви напиша нещо кратко и леко, за да стигне максимално бързо до вас. А за вкъщи не се притеснявай. Ако питаш моите хора, те май от намръщената ми физиономия повече се омилостивяват, като скръцна лекичко ей така....... :)))
И от мен една прегръдка!
цитирай
12. benitta - paciencia - <3 <3 <3
06.12.2014 21:24
Каква изненада! Много благодаря за включването ти от името на flymore!
Това с изневярата на лаптопите, таблетите, телефоните и др. "изчадия" на съвремието ми е до болка познато :((( Нали даже разказвах нашироко за летните емоции покрай него.
Хубава вечер и още усмивки!
цитирай
13. megg - Скок - подскок! :)
06.12.2014 21:42
Ето ме и мен тук, "в къщурката ни, най - гостоприемна!" И след чашата празнично вино - опиянението от топли - топлички думи! Чета усмихната и ми е ведро, и си мисля какъв странен палавник е дъждът и как освен тъжни локви по паважа може да донесе и радостта от едно такова цветно приятелско общуване. Бла - го - да - ря за светлия лъч, Лъчиста Бени, и прегръдка! Хубава вечер и пъстра неделя! С усмивки! :)))
цитирай
14. benitta - megg - Здравей, мила Мег! :)
07.12.2014 08:47
Когато споделим с някой, че той ни носи радост и положителна енергия, лицето му веднага грейва, забелязала ли си? Аз търся светли хора, а имам усещане и че често ги срещам уж случайно, както стана тук. Затова от време на време пиша специално с насоченост към вас, искам да знаете как ми въздействате. Светът е по-красив с повече усмивки, трябва да си ги трупаме на купчинки и на нанизи :))
Благодаря ти и аз, неделята започва с плахо слънце, затова хващам един лъч и по него ти изпращам прегръдките - за да са по-топли! :) :) :)
цитирай
15. distrelets - Нека да е хаос, само Бени да е тук :)))
07.12.2014 09:51
Егоистично е - знам, но се чувствам прекрасно, когато публикуваш нещо вихрено-спонтанно и емоционално! Тази сутрин се чувствах малко напрегната, но нещата току що се промениха :)))))))). Оазисчето ни е чудно, кой когато намери време каца и отлита пак по задачки :)))) Примамливо свети прозорчето на нашата къщичка винаги, през всички сезони, но през зимата - още повече! Благодаря ти за зареждането и сгряването, Бенитка :))))))
цитирай
16. benitta - distrelets :) - здравей, Диди!
08.12.2014 20:48
Дидиии! Как можах да закъснея с отговора толкова много?!!
Няма нищо егоистично, да знаеш - когато нещо ни кара да се чувстваме прекрасно, трябва да си го грабнем на мига! Като сложим 8 часа работа, 8 часа сън и едни 8, дето отлитат незнайно къде, колко ни остава за истинския живот? Преди десетина години все още не осъзнавах, че пропуснатите радости са невъзвратими, но сега да видиш.......как не пропускам :)))
Винаги ми поднасяш шоколадови усмивки, но едни чисти, чисти - като бял шоколад :) Сладка Диди! Много ти благодаря и за това "Бенитка", дето ме кара да си харесвам повече името, как хубаво звучи! :-) Колко голяма прегръдка да ти изпратя - ЕЙ ТОЛКОВА, грабвай си я!
цитирай
17. distrelets - Няма значение кога ми отговаряш ...
09.12.2014 00:47
И аз бързам и все нямам време, и се притеснявам, че може да пренебрегна някой, да пропусна нещо. И е така, пропускам, закъснявам, все тичам... Работа, документи, деца /голееееми/ , майка - на преклонна възраст, Симеон ..... той е като дете, все ме пита дали го обичам и всеки ден ми казва, че ме обича. А Александър все е големият (от малък е голям). И все при теб ми се случва да си излея емоциите :-))))))). Това е от врелите прегръдки и от енергията, която е извън пределите на ежедневието . И аз те обичам, сладка Бенитка :))))))
цитирай
18. shining - Така е като зареже човек блога си за ...
09.12.2014 01:08
Така е като зареже човек блога си за няколко дни и пропуска важни събития като например нов усмихнато-емоционален постинг от теб :)))
Надявам се,че ще бъда извинен за закъснението,а другото....другото го прочети при мен- в моя рожденденов постинг. :)))
Прегръдка и за теб! Ако съм написал някои смислени неща или пък публикувал красиви да речем снимки тук през последната година,вдъхновението ми се дължи изключително на твоето неотразимо АЗ! Благодаря ти!!!
цитирай
19. makont - Хей, Слънчо, здравей!
10.12.2014 11:21
Ти наистина си като слънце в дъждовен ден. Толкова емоция, въодушевлене и искреност. Радвам се, че надникването тук пълни емоционалното ти резервоарче и ти носи усмивка. Мисля, че така би трябвало да бъде. Радост, споделяне, взаимопомощ, ако е необходимо. Уморихме се да бъдем лоши, нека бъдем добри. И хич да не ти пука за загорялата манджа, за неизбърсания прах, за това, че децата са изрисували примерно новите тапети/или латекс/, какво от това, както казва Карлсон, всичко е суета. И аз бягайки, минах от тук, но при мен е по-сложно, има срокове и други хора зависят от мен, не мога да ги предам, но след 14-ти ще се развихря. И внимавай, емоционалния джоб обикновенно е от разтеглива материя, но си има капацитет, мисля си, че вече имаме нужда от емоционална торба, от емоционални торби, от емоционален склад....., боже, ще трябва и емоционално деловодство и счетоводство. В пети чувал, трета редица, ляво от вратата, чака спомен за море....Прегръщам те, Бени!
цитирай
20. priqtel12 - Здравей, Бени!
10.12.2014 13:10
Ех, че хубаво си го казала: ".........душевни еликсири - те са навсякъде по пътя ни и ако не поспрем, ако не отпием глътка "живот", сме загубени. Радвам се, че за теб това място е блога и благородно ти завиждам.......Сякаш виждам себе си преди време тук в блога - беше ми топло и хубаво, обичах да се застоявам тук. Сега вече не е така за съжаление - нямам време, напрежението така ме притиска, че дори не ми се иска да поспра понякога........
Но ти продължавай, поздрави и прегръдки!
цитирай
21. benitta - shining - Привет! :)
12.12.2014 20:52
Моето "неотразимо Аз" ти благодари и си слага поредния душевен еликсир в хазната :))
Нищо не си пропуснал, защото написаното остава и точно това е идеята - да запечатаме поредната хубава, пречистваща емоция, за да ни сгрее в даден момент!
"Усмихнато-емоционално" ми е винаги, когато отворя блога, но и малко нацупено-накривено, защото времето не е честно и е много стиснато - все се стиска, а ние чакаме от него повече...Тоест - искам да си организирам повече време за това място, а не успявам и ми докривява.
Що се касае за твоите публикации, те са смислени и вдъхновени сами по себе си, не ми придавай участие в техния колорит. Но все пак...... благодаря, не е лошо да имаш муза в мое лице :))) :)))
Липсваш ми напоследък и затова след малко ще се впусна в новия ти постинг! ;) :)
цитирай
22. benitta - makont - Здравей, Майче!
12.12.2014 21:31
Като казваш, че се уморихме вече да бъдем лоши, мисля си: а аз се уморих да бъда добра :))), в най-общия смисъл. Именно, че все се възмущавам на глобалната агресия и непукизмът, завладял всичко живо, пък в крайна сметка негативите си ги отнасяме само тези, които се възмущаваме. Лошотията си проправя път умело и натиква позитивното в кашон..... Но, както казваш ти - складът за емоции се нуждае от разширение и най-вече от защита, а защитата идва от усмихнатите и отворени към другия сърца, както и от споделените положителни моменти/мисли.
Майче, вземи една 13-та заплата, ако трябва прерови черната каса, намести балансите в плюс и ........ хуквай да прегърнеш някое топло море през декември :))) , за да не е само спомен ;)
И аз те прегръщам с радост, че си тук!
цитирай
23. vilish - ***
16.12.2014 13:30
(hug) !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benitta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 285969
Постинги: 54
Коментари: 890
Гласове: 2338
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930